niedziela, 27 maja 2012

Czarno-białe cieniowane kwiaty -> farby akrylowe

Ten wzór kwiatków jest dość prosty, bo użyte są tylko dwa kolory farby. Sztuka w tym by umiejętnie i w odpowiednich proporcjach mieszać czarną i białą farbę; a bardzo szybko można to wyczuć, parę prób na kartce czy tipsie i będziesz działać cuda ;)



Jako tło użyłam białego lakieru do paznokci. Oczywiście zanim zaczniemy pracować nad wzorem czekamy aż lakier wyschnie.

To moje pędzelki i paleta na których pracuję. Część pędzli kopiłam w sklepie plastycznym, inne w hurtowni kosmetycznej.

Farby akrylowe na których ja pracuję. Kupiłam je w sklepie plastycznym.

Tak wygląda moja paleta w trakcie pracy nad cieniowaniem kwiatka.

Szarym delikatnie malujemy zarys kwiatków.

 Ciemnym szarym malujemy środki ale nie do końca. Tak jak na zdjęciu niżej.
Od końcówek płatków dodajemy jasny szary, a na samych koniuszkach prawie czysty biały.

 Bardzo ciemnym szarym robimy głębię od środka kwiatka.


Czarną farbką robimy kontury.

Ciemnym szarym i czarnym domalowujemy trawy.

Utwardzacz.

I gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz