środa, 18 kwietnia 2012

Witam


Witam na moim blogu. Życzę miłego czytania i oglądania.
Dziś wstawiam zdjęcia prac, które robiłam parę lat temu. Postaram się opisać wykorzystany materiał i proces tworzenia.



Podstawą obu paznokci jest farbka akrylowa pomarańczowa złamana brudnym żółtym kolorem u podstawy zdobienia. Takie przejście wykonuje się pędzlem w kształcie wachlarza. Tą technikę pokażę wam wkrótce krok po kroku. 

Następnie:
W zdobieniu z kwiatkami: wykonałam kropki brązowym lakierem do paznokci -> czarną farbką akrylową namalowałam kontury płatków, łodygę i listki -> złotym lakierem wykonane zostały środki kwiatków -> całość pokryta bezbarwnym lakierem dla utrwalenia i wyrównania blasku farbek i lakieru.

W zdobieniu z gałązkami: Czarną farbką akrylową wykonałam łodyżki i listki, a następnie złotym brokatowym lakierem delikatnie przeciągnęłam po łodyżkach, a większą ilość umieściłam w listkach. Całość pokryta lakierem bezbarwnym/utwardzaczem. 



  Podstawą jest pomarańczowy lakier do paznokci. Następnie brązowo-rdzawym lakierem wykonałam nieregularne plamki, od większych u dołu do malutkich wyżej. Czarnym lakierem wykonałam nieregularne oblamówki plamek. Całość pokryta została utwardzaczem.



  Tło zostało zrobione pomarańczową i żółtą farbką akrylową, które zostały zbrudzone brązową farbką akrylową. Na tej podstawie czarnym lakierem/farbką namalowałam cętki. Całość pokryta utwardzaczem/top coat.



 Podstawą jest wiśniowo-brązowy lakier do paznokci. Na wyschniętym tle pomarańczowym lakierem wykonałam płatki – jak widać na zdjęciu kładłam go starając się nieidealnie zakryć tła, dzięki temu uzyskałam ciekawy efekt. Na koniec z białej farbki/lakieru kontur, listki i środki z pięciu kropeczek.



 Podstawą jest beżowo-perłowy lakier do paznokci. Na wyschniętym tle farbką białą i brązową wykonałam zdobienie metodą w kształcie różyczek podejrzaną od Rosjanek (przybliżę wam tą metodę wkrótce krok po kroku). Złotym lakierem nadałam błyski na łodyżkach i listkach. Całość pokryta utwardzaczem.



Tło zostało pocieniowane zieloną i żółtą farbką akrylową -> kieliszki kwiatków wykonane metodą naszych sąsiadek (metodzie już wkrótce) białą i marchewkową farbką -> zieloną farbką listki i pejsy -> utwardzacz.



Za tło posłużył czarny lakier, a róże wykonałam czarną i białą farbką akrylową. Po wyschnięciu pokryłam utwardzaczem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz